
Šokio užsiėmimai 3-4 m. ir 5-6 m. vaikams paremti improvizaciniais žaidimais ir terapiniais judesio metodais. Daug dėmesio skiriame grupės tarpusavio santykio kūrimui, pagarbiam ir empatiškam bendravimui bei emocijų raiškai per judesį.
Judriųjų žaidimų / pratimų metu laviname fizines kūno galimybes – kūno lankstumą, mobilumą, ištvermę ir koordinaciją.
Du kartus per metus organizuojame atviras pamokas tėvams, kuriose šokio ar performanso būdu pademonstruojame užsiėmimų metu įgytą patirtį.
Taip pamažu keliaujame šiuolaikinio šokio link. 🙂
3-4 m. vaikai
Šias šokio pamokas tiksliau būtų galima pavadinti judesio laboratorija arba šokio tyrinėjimu. Pamokėlės netelpa į jokius griežtus rėmus bei pasižymi ryškia veiklos dinamika. Vaikai smalsiai tyrinėja judesį, improvizuoja, o svarbiausia – bendrauja su bendraamžiais. Taip pat, šokio dėka stiprinami raumenys ir lavinamas kūno lankstumas, grakštumas.
5-6 m. vaikai
Šioje grupėje vaikai ne tik improvizuojama, bet ir kuria, mokosi jungti atskirus judesių fragmentus į vientisą šokį. Šios šokio pamokos, tai vaiko saviraiškos skatinimas per judesį. Žinome, jog vaikai mėgsta mėgdžioti suaugusiuosius, žaisti vaidmenų žaidimus, todėl mūsų tikslas juos skatinti, drąsinti pasitikėti savimi ir palaikyti imantis kūrybinės iniciatyvos.
7-9 m. vaikai
Šio amžiaus vaikai mokosi klasikinio ir šiuolaikinio šokio pagrindų, tobulina judesių atlikimo techniką, lavina kūno lankstumą ir kūrybiškumą. Šokio pamokų metu susijungia skirtingos meno rūšys – judesys, muzika, o kartais net ir piešimas. 🙂 Įvairiomis priemonėmis skatiname vaikus atsiskleisti ir kurti, o sukurtus ir išmoktus šokius demonstruojame scenoje.
Mokytojos

Emilija Kinčiūtė
„Ilgai galvojau, kas man yra šokis ir kokią dalį jis užima mano gyvenime. Nesupratau, kiek jis man teikia reikšmės bei kiek reikšmės jam aš turėčiau suteikti. Tačiau laikui bėgant suvokiau, jog šokis niekada nebuvo nutolęs nuo manęs, aš visą laiką keliavau ir toliau keliauju per gyvenimą šokio žingsniu. Sunkiausiomis ar geriausiomis savo gyvenimo dienomis AŠ ŠOKU. Šoku liūdesį, nusivylimą, džiaugsmą ir meilę, visą tai, ką tuo metu išgyvenu ir jaučiu. Mano šokio kelias ne visada buvo lengvas ir malonus, todėl įkvėpta savo jausmų ir patirties nusprendžiau įkurti visiems atvirą judesio studiją, kurioje puoselėjama meilė, tarpusavio pagarba ir pasitikėjimas. Ši studija yra apie atvirumą ir nuoširdumą, visu pirma SAU, o tuomet ir aplinkai.“
Vesta Petrauskaitė
„Šokis man – komunikavimas, naujų idėjų generavimas, kūrybiškumo ugdymas, harmonijos su savimi ir aplinka siekimas… Esu atvira vaikiškam smalsumui, žingeidumui, norui tobulėti, todėl kviečiu drauge eksperimentuoti, pažinti, ieškoti naujų pojūčių ir patyrimų.“
